System statystyk

Go down

System statystyk

Pisanie by Admin on Pią Sie 03, 2018 4:51 pm

Główne Statystyki


Zręczność- odpowiada za sprawność fizyczną postaci jej gibkość, zręczność  oraz jej skoki. Przydaje się podczas walk, zwiększa szansę na uniki oraz celność ciosów.
Siła- decyduje o wadze obrażeń zadawanych przez twoją postać. Odpowiada też za wyniki w zapasach.
Spostrzegawczość- jest równoważnikiem zmysłów, to znaczy odpowiada za węch, słuch, wzrok, ale i za umiejętność dostrzegania szczegółów. Pozwala to postaci lepiej tropić, znajdywać zioła i szybciej dostrzegać niebezpieczeństwo.
Szybkość-   chyba nie trzeba tego tłumaczyć ;)Dzięki tej statystyce rozstrzygają się wyniki wyścigów pościgów i ucieczek.
Wytrzymałość- Im więcej punktów tej statystyki tym wolniej spada witalność, jeśli chodzi o zmęczenie. Przy ranach nie ma ona znaczenia.

Witalność



Jest to pasek zdrowia, kondycji i zmęczenia naszej postaci. Maksymalna liczba jest dostępna jedynie wtedy kiedy postać jest zdrowa, w normalnej kondycji. Przy spadku witalności może spadać znaczenie innych statystyk a zbyt niski poziom może skutkować zaburzeniami funkcjonowania organizmu takimi jak omdlenia, zawroty głowy, zaburzenia widzenia i równowagi oraz może doprowadzić do utraty przytomności a nawet śmierci postaci (<1 pkt. witalności). Poziom witalności można regenerować wypoczywając lub kurując się roślinami leczniczymi . O ilości odzyskanych punktów decyduje Mistrz Gry.

Punkty Doświadczenia (PD)



Jeden PD jest równy jednemu punktowi dowolnej statystyki głównej. PD'ki można zdobywać w akcjach z Mistrzem Gry. Wlicza się do tego polowania, walki, akcje specjalne, misje i wyprawy po zioła.

Admin
Admin

Liczba postów : 5
Join date : 01/08/2018

Zobacz profil autora http://yellowstone.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach